Veelgestelde vragen
FAQ
Vragen en antwoorden
Nee, omdat wij de prijzen scherp willen houden hebben we alleen een magazijn, daardoor kunnen we een snelle levering en goede service garanderen.
U kunt ons altijd mailen: info@diereblij.nl wij helpen u graag!
Wij geven bij alle producten de actuele voorraden door zodat u niet misgrijpt!
Zeker! Wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Zij controleren ons jaarlijks op veel verschillende punten zodat wij altijd voldoen aan de laatste wet- en regelgeving. Daarnaast geeft dit u de garantie dat uw bestelling met grote zorg wordt verwerkt en dat u veilig kunt betalen in onze webshop. Wel zo prettig!
Ja, u kunt nadat u de Track en Trace code heeft ontvangen zelf het pakket laten versturen naar een Pakketpunt naar keuze. U kunt hiervoor gebruik maken van de officiële PostNL App op uw mobiele telefoon.
Nee, ons magazijn is ingericht om zo efficiënt mogelijk samen te werken met de bezorgdiensten, daarom is het niet mogelijk om bestellingen af te halen bij het magazijn.
Dat is mogelijk, kijk even naar onze retourpagina, daar staat alle nuttige informatie. Mocht u na het zien van de retourpagina nog vragen kunt u contact opzoeken met onze klantenservice via info@diereblij.nl.